Thursday, February 10, 2011

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru!!!
Walaupun dah bulan Februari,biarlah! Sebab aku baru bukak blog aku tahun ni... ^o^
Dah lama tak tulis blog...dah tak tau dah macam mana nak tulis....tahun ni pun dah nak PMR!! Ahh,nampaknya dah takleh bukak blog agi...kuota broadband pun akan naik banyak kalau bukak blog ni..kali ni aku nak tulis blog puas-puas!! Azam aku tahun ni ialah :
  • Belajar bersungguh-sungguh sebab dah nak periksa
  • Jangan tangguhkan kerja yang boleh dibuat hari ini
  • Jadi lebih rajin
  • Tak tau dah apa lagi yang nak diazamkan.........
Sebab aku biasanya takde azam pun....hahaha........^ = ^

Tahun ni memang menyedihkan...Persatuan Taekwondo pun dah takde orang nak datang,mesti Sir Zainal akan marah kalau ramai yang tak datang...uhh...........T~T Memang sedih!!Senior pun dah takde...Aku ngan kawan-kawan jelah yang kena ajar budak-budak baru...Ahhh!!!!!! No Way!