Tuesday, May 31, 2011

Anime? Sudah semestinya!

Huhuhu...^o^
Sekarang ni dah kurang minat dah kat anime Slam Dunk...maklumlah lama dah tak tengok citer tu.
Tapi yang peliknya,bila aku macam dah tak minat kat watak utama anime ni...aku mesti akan termimpi pasal Sakuragi Hanamichi (watak utama dalam citer ni lah) Pelik kan?
Seolah-olah macam dia tak bagi aku lupa / dah tak minat agi kat dia... weird dream!

Ni yang aku nak bagitau sebenarnya, aku suka Bleach! Bukan bahan peluntur lah... anime jugak. Dalam citer ni aku minat Kurosaki Ichigo! Dia memang cool, bergaya lagi! Citer dia pun menarik jugak!

Kesimpulannya, kalau ada sesapa yang baru start nak tengok anime semua ni, tengoklah citer Bleach ni dulu... sampai sekarang ni pun tak habis-habis lagi citer dia. Pasti akan membuatkan korang semua ceria, macam aku...hehehe ^U^